fredag 2 maj 2014

Luleå dag 1

 

Efter en lång roadtrip så kom vi fram till Luleå ca 11 tiden idag
då efter ett kort stopp vid en gårdsloppis i Kalix, där en fyndlåda
med gamla grejer genast hittades för nån krona :)
(Allt jag köpt får ni se sen när jag kommit hem)
Sen framme i Luleå så besökte vi även myrorna och röda korsets loppis
men de var lite av en besvikelse, inga fynd där inte…
Men istället så följde en rejäl påse hem från Lagerhaus, vilken
härlig butik alltså! Den vill jag ta med mig hem till Österbotten.
Och nu… ett spa besök senare så sitter jag och skall göra mig redo
för en god middag på hotellets restaurang. Fredagsmys på hög nivå alltså :)
Och imorgon blir det fyndmarknad!

 

clarion clarion1

Bilderna har jag tagit från vårt hotell…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar