lördag 25 oktober 2014

Bloggträff14

Idag så har jag varit på mysiga café After Eight i Jeppis på bloggträff!
Det var ett glatt gäng bloggare jag fick träffa och vi hade en hel del intressanta
diskussioner kring bloggande och allt som hör därtill.
Carola och Felicia gjorde ett strålande jobb som värdinnor och jag tror att vi alla
kan hålla med om att det var ett trevligt sätt att spendera sin lördagsförmiddag på :)
Tiden gick allt för snabbt! Och tack för idag allihop!
2435
2429

2439 
bloggt
IMG_8604Bilden av hela gänget lånad av  Janina

Gå in och kika på de andra träffdeltagarnas bloggar här:

6 kommentarer:

  1. Så roligt att du visade lite inredningsfoton från Aftereight och inte bara "bloggarna". En av mina favorit-lunchställen!
    Det var roligt att träffas! :)
    /Kitty

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Det är så mysigt på after eight så som inredningsbloggare kunde jag inte motstå att fota inredning ;)

      Radera
  2. Roligt att träffas, och vilka fina inredningsbilder du har i din blogg! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Jo det var roligt att träffas! Och förhoppningsvis så blir det flera gånger :)

      Radera
  3. Fina bilder! Roligt att träffas, hoppas vi ses på framtida evenemang :)

    SvaraRadera
  4. Kul att träffen blev så lyckad. Jag har aldrig varit till After Eight, men det ser ju garanterat ut som att det är värt ett besök eller två. Härligt inlägg! :D

    SvaraRadera