lördag 14 mars 2015

Två vinklar

Oj denna eviga pina… Finns det inget piller man kan ta…
Nu efter att vårt hem blivit ordentligt “dokumenterat” i sitt nuvarande
tillstånd. Så får jag bara lust att riva allt och prova på något nytt.
Speciellt i kökshörnan som har figurerat i massor med inlägg, vilket gör
att den nu känns aningen uttjatad… Det borde finnas ett piller mot
inrednings och renoverings begär :) Borde kanske hitta ett nytt objekt
att fokusera min energi på istället för att ge varje rum makeover på makeover.
Heeeh, men först kökshörnan :) JAAA! Men på tal om nytt objekt så börjar
vi från och med idag renovera farstu, hall och den gamla duschen och bastun,
som vi ju inte behöver längre eftersom vi har vårt nya badrum. Hela utrymmet så skall
total rivas, golv och tak ska ut och väggar flyttas så hall och farstu blir större
och gamla badrummet ska bli till en mindre toalett.
Så där har jag något att bita i! Roligt! Har inte bestämt mig inredningsmässigt
hur det skall bli ännu men en sak vet jag. Att toaletten skall ha schackrutigt golv!
Så… to be continued… Här är iallafall två vinklar som jag är någotsånär
nöjd med… Hur är det annars med er andra inrednings intresserade är ni lika galna?

9676
9585

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar