tisdag 31 december 2013

Loppisfynd!

 

Var en sväng till staden igår… Inte på den traditionella mellandagsrean,
garderoben e redan smockfull :) utan på en riktig “skrotrunda”.
Så roligt när man aldrig vet vad man kan “fynda”…
Och till all min lycka så fann jag två gamla metallkorgar!
Som jag ju absolut inte visste att jag behövde innan jag såg dem.
En i lite större och en i mindre format, hur charmiga som helst :)
Nu hänger hur som helst en i hallen för vantar och halsdukar och
den andra i köket för småprylar… Så sakta men säkert börjar hemmet fyllas
med unika vackra ting som inte kan hittas på vilket varuhus som helst :)

a

a1

a3

 

Some new finds from the flea market yesterday!
Two vintage wire baskets, now used for storage in our entrance and kitchen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar