fredag 12 juni 2015

Tillbaka efter oplanerad bloggpaus

Nej, Jag har inte slutat blogga för gott!
Utan gör nu sakta comeback till bloggvärlden igen efter en oplanerad
bloggpaus av både tekniska och privata orsaker…
Hade aldrig planerat att vara borta från bloggen en hel månad, men dagarna
blev till veckor och veckorna blev till slut en månad.
Men en välbehövlig och skön paus har det varit. Ni “medbloggare” vet
säkert vilken tid det tar och ibland även vilken stress det medför.
Och nu ska jag inte klaga för jag vet att det är helt självvalt att blogga :)
Men lite semester behövs ibland!
Det har ju självklart hänt en del här hemma under pausen och sakta men
säkert så ska jag uppdatera er om allt.
Men nu önskar jag er välkomna tillbaka och håller tummarna för att ni vill
hänga med i bloggsvängarna igen! :) 

1837
1869

1 kommentar: