tisdag 7 april 2015

Gamla snapshots och nya planer

Påskledigheten är slut för denna gång och jobbet kallar.
Men det är helt okej! För om ca två veckor väntar en mini semester
och vi styr återigen kosan mot Luleå och det jättestora loppiset i
Arcus hallen. Så jag har minsann något att se framemot.
Ni som följt med ett tag så kanske minns att vi besökte loppiset
för första gången förra året. Vad jag köpte då så hittar ni i ett
gammalt inlägg HÄR! Har redan börjat loppis peppa mig med en
massa inspirations bilder på instagram och pinterest :)
Har ju vissa föremål jag söker efter och har gjort länge redan,
men den som väntar på något gott… Har ni något i inredningsväg
som ni länge letat efter men ännu inte hittat?

0060[1]
0077[1]
9811[1]

1 kommentar:

  1. Sen kan jag tipsa om storloppiset som Folkhälsan ordnar i Botniahallen den 16 maj också.

    SvaraRadera