lördag 13 december 2014

Grönt i Decemberskogen

Har varit till skogs denna härliga Lucia lördagsförmiddag, det var så skönt väder
och fint i skogen, trots att snön fortfarande lyser med sin frånvaro.
Har nu släpat hem två granar, en mindre och en i större modell som ska få bli årets
julgran. Så den skall kläs idag till lite julmusik i ett försök att få till lite julstämning :)
Sen så har jag också hem en massa pinnar som skall bli till allt möjligt roligt och en
större kvist. Kanske såg ni senaste programmet av Jul med Ernst, så där gjorde han
ett julträd med pappersblommor i, så nu har jag då tänkt göra min egna version av ett
julträd! Vad alla pinnar och kvistar blir till så dyker väl upp i bloggen sådär småningom.
Tills dess så önskar jag er en härlig helg och mysig Lucia dag :)

5798. 
 
5795
5822 Min söta lilla hjälpreda :)

5803
5858

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar