tisdag 18 november 2014

Tisdagkväll

Tisdagsmyser i soffan efter en lång dag och funderar över gala klädseln
till Bloggjulfesten. Hör och häpna så är outfiten klar, beställde en klänning
från Nelly som nu har kommit och den sitter som en smäck!
Så nu är det bara skorna kvar att “grubbla” över :) Roligt att fundera på lite annat ibland
och inte bara inredning, vilket normalt brukar snurra i mitt huvud från den stund jag
vaknar tills jag går och lägger mig igen. På tal om det så fick jag en lysande idé inatt
hur jag skall ändra om lite här hemma. Kan ge en liten ledtråd att idén innefattar
svart kalklitir :) Så nu skulle jag behöva lite ledigt för att förverkliga det hela!
Men förr eller senare så blir det väl av, det lär ju synas i bloggen :)
På bilderna ser ni mina nya favorit ljus från airwick, fick testa på dem via buzzador och jag
måste erkänna att jag är lite såld. Så mycket roligare att se på än vanliga ljus när de
konstant byter färg. Haha! Speciellt svårflörtad är man väl inte så länge det blinkar fint.
Trevlig kväll!  

3884
3902
3951

1 kommentar: