tisdag 21 maj 2013

gratis terapi...

Har påbörjat ett nytt möbelprojekt idag... (igen :) )
Inte för att jag på något vis är sjukt överenergisk... utan för att
jag fick ett gammalt gulligt skåp häromdagen av mamma och pappa 
som de fyndat på loppis.. Och med det ståendes, väntande på 
gräsmattan så what can i say.... Jag trillade dit :)
Så nu är det bara att skrapa...skrapa...skrapa....


Plan A var att skrapa bort all färg och måla om...
men.. kolla vilken härlig grön färg som kikar fram....
Blir kanske till att tänka om!


2 kommentarer:

  1. Haha, ja det är verkligen terapi att skrapa färg. Vad gulligt att de fyndade åt dig :)

    Kul att du hittade till mig och gillade det :)

    Jag önskar dig en fin kväll!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. hej,
    färgen verkar lossna bra och den gröna där under är ju fin.
    Linnéa

    SvaraRadera