lördag 15 november 2014

Granjakt & Veckostädning

Är så himla nöjd över vad jag har hunnit uträtta under Lördagen så
här långt! Från morgonen så gav jag mig ut till skogs på granjakt.
I sikte så hade jag att hitta två till tre små granar, s.k. “ Novembergranar” ;)
Förra året så hade jag samma procedur och tyckte då att det var så mysigt med
några små granar redan i November, innan den större kommer in före jul.
Så kör samma koncept i år. Sen efter granjakten så har jag städat som en galning,
för hur roligt är det att börja piffa bland alla dammtussar, inte roligt alls…
Men nu är huset dammfritt och granarna inne så kanske jag t.o.m. firar
Lördagskvällen med lite glögg? Vi får se :) Ha en fin kväll och så slänger
jag upp lite bilder så småningom av mina Novembergranar :)
 

3607 
3604
3622

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar