lördag 2 augusti 2014

Dagens lilla DIY

 

Hej! Tänkte kika in denna lördag förmiddag och visa vad
jag har sysselsatt mig med denna morgon :)
Vardagen har ju återgått till det normala med jobb och tidiga morgnar.
Vilket är helt okej så man får lite fasta rutiner igen, som inte
existerar under en semester. Och det var just i jobbets tecken som
jag hamnade i Jakobstad igår, och för mig innebär ju en stadsresa
åtminstone ett snabbt loppis besök innan hemfärd :)
Hyllorna gapade ganska tomma men jag slog till och köpte en gammal
fläcklig tavla för 1€, sikket fynd ;P Expediten såg nästan lite frågande ut när
jag nöjt betalade min tavla :D Men med hjälp av lite sandpapper och sprayfärg så fick
ramen bli mattsvart och motivet vitt, så printade jag ut ett nytt motiv som jag fäste
med en enkel nål för att det skall vara lätt att variera. Och slutresultatet är ju helt klart värt 1€ !
Mitt motiv hittade jag HÄR!

6266 
6296
6284

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar