måndag 4 augusti 2014

2 från Tv rummet

 

Visade ju två bilder från tv rummet igår från min instagram feed,
så idag tänkte jag visa samma två hörnor men med lite bättre överblick :)
Tv rummet är just nu mitt lilla problemrum, blir aldrig nöjd…
Lite för färglöst för tillfället men har inte riktigt bestämt mig för vilken färg
som skall få pigga upp rummet ännu :) Är lite inne i en pastellperiod nu igen
där jag dreglar över inspirationsbilder med pudriga pasteller i massor.
Men får väl lov att inse att vår hus blir aldrig någon smällkaramell av pasteller,
är alldeles för maskulin i min inredningsstil för det :)
Det som iallafall är positivt med min “maskulina”
svart, vit och gråa bas är att man kan ju slänga in vilken färg som helst i mixen
utan att det skär sig. Är lite sugen på gult, så får väl gräva fram de gula sprayburkarna :D

6382
6449

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar