söndag 20 juli 2014

Söndag…

 

Söndagen är här igen och jag konstaterade nyss att över
halva min semester har redan “försvunnit”, Yaiks!
Vad fort det går. Har ju ännu tänkt att jag skall hinna åka
en sväng ner till Jyväskylä där de har bostadsmässan i år,
brukar kunna vara intressant. Och så skulle det vara roligt att ta en
dagstripp över till Umeå på lite shopping och favoritbutiken lagerhaus :)
Men vi får se hur det blir, börjar få lite semester prestations ångest :) 
Men iallafall så har jag ju hunnit få lite ordning på både huset, terrassen och
gårdsplanen något sånär så det är ju inte så illa!
Men nu så skall jag gå ut i solen och njuta så länge den kikar fram!
Har mest varit regn och åska hittills denna vecka tycker jag…


På bilderna så syns en ganska färglös men nystädad läshörna :) 

5144
5170
5188

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar