måndag 28 juli 2014

Bostadsmässan i Jyväskylä

 

Hej! Hoppas allt är bra med er!
Här har vi varit på bostadsmässan i Jyväskylä idag och
tankat inspirationsbanken :) En massa fina bilder har jag tagit,
så denhär veckan lär det dyka upp en hel del mässbilder på bloggen.
Förhoppningsvis har ni inget emot det, utan finner det lika inspirerande som jag :)
Vi mjukstartar med lite detaljbilder av allt möjligt ikväll så ska vi se om jag inte
lägger upp bilder på alla fina dukningar imorgon…. Har som sagt en del bilder att gå
igenom :) Men det är tur att jag har bilderna för annars skulle jag nog inte
komma ihåg mycket av alla 43 bostäder. Ganska sliten är man efter allt vandrande i
hettan, men en bra dag har det varit trots allt, och nu kliar det minsann i mina inredningsfingrar!
 

5897
5951
6031
6119
6154


6131
6064

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar