tisdag 11 februari 2014

Udda prylar…


Konstaterade härom dagen när jag satt och tittade runt mig i köket
att jag lyckats samla på mig en hel del udda föremål de senaste två åren…
När mitt inredningsintresse tog fart för några år sedan så var det
minimalistiskt svart/vitt och modernt som gällde, men plötsligt i
samband med husköp och renovering så gjorde jag en tvär vändnig
och blev en riktigt prylsamlare/loppisråtta… Vilket har resulterat
i lite skumma prylar som hänger här och där.
Vet inte heller längre hur jag skall kategorisera min inredningsstil,
den har blivit en galen soppa av allt :)
Personligt tror jag kanske är det ord som passar bäst…
Fint eller Fult? Iallafall har ingen annan likadant och jag trivs! 

5036
5043
Noted the other day as i sat and looked around me in the kitchen
that i have managed to collect a lot of odd items the past two years ...
When my interior interest took off a few years ago, my style was
minimalistic black / white and modern, but suddenly 
when we bought our house and started the renovation it took a turn
and i became a true gadget collector / flea rat ... Which has resulted
in some odd stuff hanging here and there :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar