söndag 15 december 2013

3 Advent

 

Tredje advent idag, men det har nästan känts som julafton :)
För idag har jag skaffat mig en ny dator och en trådlös printer!
Min gamla laptop gav upp för några veckor sen, så har använt sambons dator
fram tills nu. Så han var mycket glad att få den tillbaks :)
Har annars ett kul projekt som jag påbörjade igår kväll. Håller på och
målar en text på ett skåp som jag slipade och målade om i somras…
Hade tänkt lägga upp bilder redan idag men i.o.m. dator bytet får det vänta
tills imorgon.

Trevlig kväll!

5f408aed21fc87bc3740d159e3fbb157 
Picture via Pinterest

Third advent today, but for me it almost felt like xmas :)
Because today i got myself a new computer and a wireless printer!
My old laptop gave up a few weeks ago, so i´ve used my boyfriends
computer until now.. So he was very happy to get i back :)
Anyway, i started a fun project last night. I began painting a text on a cabinet
that i repainted earlier this year. And i was going to post some pictures of it today,
but because of the computer change it has to wait until tomorrow..
So until then… Have a nice evening everyone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar