fredag 4 oktober 2013

Tävlingsvinsten!

Var och hämtade min vinst från Talo & Kotis fototävling igår.
Hade tänkt slänga upp bilder på den redan då men den tanken
försvann direkt jag fick upp lådan... Varje kristall prisma var separat
inpackad och skulle hängas efter en ritning som medföljde..
Fick t.o.m. med vita tyghandskar att ha på vid ihopmontering :)
Men nu hänger den i vardagsrummet och ser grymt glamorös ut i kontrast
till min shabby vintage stil... Så kanske det blir en "uppglamning" av hela rummet nu?
Annat nytt i bloggen är att i.o.m. att en stor del av mina läsare inte förstår svenska
så kommer jag hädanefter också knåpa ner några rader på engelska :)  

Och om någon är intresserad av var den finns att köpas så lägger
jag länken här !








Translation:
I have noticed that a lot of my readers don`t understand swedish so from
now on i will try to write a couple of sentences for you in english.
You have to forgive me if i spell or write something wrong but at least
i think i will be better at this than google translate.

Earlier this month i participated in a interior photo competition and won :)
Lucky me!
So yesterday i got my price! This beautiful chandelier.
But it sure was a lot of work to put i together with all the crystals.
The only problem now is that the shabby vintage style i had going in
the livingroom has to change... Time to glam it up! :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar